28 Şubat 2014 Cuma

Küçük Bir Dokunuş

İlk makalemden herkese merhabalar...

Uzun süredir bilgi birikimlerimi, güzel fikirlerimi, güzel duygularımı insanlara anlatarak, insanlara mutluluğu ve güzellikleri aşılamak istiyordum. Bunun için daha önce facebook gibi bazı sitelerde birtakım paylaşımlarda bulunsam da daha fazla kişiye ulaşmak istiyordum. Bunun üzerine bir blog kurmaya karar verdim. Bloğuma isim düşünürken yapacağım paylaşımların içerik ve niteliklerini gözden geçirdim. Aslında hepsi küçük şeyler fakat büyük etkilere yol açabilecek türdendi. 

Şuan 36 haftalık hamileyim ve annelik duygusunu iliklerime kadar hissediyorum. Bu nedenle olsa gerek küçücük güzelliklerin, insan hayatına ne kadar renk ve heyecan kattığını düşündüm. Annemi düşündüm. Annemin bir yemeğe gülümsemesini katmasıyla o yemeğin ne kadar lezzetli olduğunu anımsadım. Mutsuz ve hüzünlü olduğumuzda başımızı okşamasıyla nasıl mutlu olduğumu ve dertlerimi, tasalarımı nasıl bir kenara attığımı düşündüm. Ve düşündüm ki aslında hayatta hep küçük dokunuşlar insanları mutlu ediyor. 


Bir kitaba dokunursunuz ve okurken kitap sizin yüreğinize dokunur hayatınız güzelleşebilir, bir çocuğa küçük bir şeker verirsiniz çocuk mutlu olur ve ondaki mutluluğu görmek sizi mutlu eder, çok acıkmış biriyle ekmeğinizden küçük bir lokma paylaşırsınız ve o lokma bazen çok sağlam bir dostluğa götürerek hayatınızda çok değer vereceğiniz birini kazandırır size. 

Sadece davranışlarımızda değil günlük hayatımızın her anında küçük dokunuşlar mucizevi güzelliklere dönüşebilir. Mesela basit bir giysiye küçük bir fiyonk dikersiniz bambaşka bir hava katar. Küçük çiçekler büyük mutlulukları beraberinde getirir. Eşinizin cebine küçük bir sevgi notu iliştirmeniz ona gün boyu sizi düşünme ve sevme şansı verir. Kısacası hayatımızın güzelleşmesi bizim küçük bir dokunuşumuza bağlıdır. 


Öyleyse haydi sevgi dolu bir yuva, mutlu bir hayat ve güzel bir dünya için küçük dokunuşlara başlayalım. Her sabah kendinize, sevdiklerinize ve ailenize, güneşe ve çiçeklere sıcacık bir gülümseme eşliğinde GÜNAYDIIIN :) diyerek başlayalım.



Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...