23 Eylül 2014 Salı

SABUN MERAKLILARINA SABUN TASARIMLARI



Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba herkese :) Minik oğlum Bahadır sayesinde uzun zamandır giremiyordum. Ama artık oğlum müsaade ediyor sağolsun :)
Bu aralar evde kendi emeğimle ürünler elde etmek istiyorum. Hem eğlenceli hem de belki ilerde bana gelir olabilecek ve oğlumla da birlikte bize aktivite olacak tarzda hobiler edinmek için araştırmalar yapıyorum. 
En ilgimi çeken butik sabunlar oldu. Pinterest' ten gördüğüm ve beğendiğim modelleri sizlerle de paylaşmak istedim. Şuan da hediyelik ürünleri paketlemeyi araştırıyorum. Onları da bir yazımda sizlerle paylaşacağım İnşallah.  


Bu minik oyuncaklı sabunlar oğlum büyüdüğünde ellerini yıkarken çok eğleneceğini düşündüğüm türden. 


En çok bu sevimli kuşlara bayıldım. Banyo ve lavabo kenarlarına çok hoş bir dekor katar. Bir yazımda da evde yapılabilecek (D.I.Y. tarzında) dekoratif tasarımlardan bahsedeceğim. 








Bu tarz sabunlar da çok güzel Anneler Günü hediyesi olur el emeği göz nuru:) 


Çok beğendiğim tasarımlardan birisi de bu taş görünümlü sabunlar. Bayıldım bunlara.





Şimdilik bu kadar bir sonraki yazımda size daha farklı sabun tasarımları paylaşacağım. Şimdilik esen kalın. Sevgi dolu zamanlarınız olsun.

Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...